Berita Terkini
recent

Baju Hampir Terlucut, Momo (Twice) Tetap Menari

Baru-baru ini anggota kumpulan Twice, Momo, mencuri perhatian gara-gara bajunya hampir terlucut ketika sedang membuat persembahan lagu Like Ooh Ahh.

Dalam insiden yang berlaku pada 11 Jun lalu, Twice menjayakan acara Sudden Attack yang berlangsung di Seoul.

Bagaimanapun ketika sedang membuat persembahan, cangkuk busana yang dipakai Momo tiba-tiba tertanggal dan hampir menampakan baju dalamnya. Penyanyi berasal dari Jepun itu terus kelihatan terkejut namun masih meneruskan tarian.

Menerusi sebuah video, jelas kelihatan Momo berusaha untuk mengenakan semula cangkuk bajunya menggunakan satu tangan namun gagal. Tiada pilihan, dia terpaksa menari sambil sebelah tangannya memengang baju dan sebelah lagi tangan memegang mikrofon.

Bagaimanapun Momo dibantu oleh teman sekumpuannya, Tzuyu mengenakan semula cangkuk baju tersebut. Namun dek kerana dalam keadaan terburu-buru dan mengejar formasi koreografi akhirnya cangkuk tersebut tidak berjaya dikenakan semula. Sehingga akhir persembahan, Momo terpaksa juga menari dalam keadaan posisi yang tidak selesa.

Pun begitu Momo berjaya menyembunyikan rasa panik sebaliknya insiden tersebut menghalangnya untuk teus melemparkan senyuman kepada penonton dan meneruskan tarian sambil satu tangannya di belakng memengan baju.

Selain Momo dan Tzuyu, Twice dianggotai oleh tujuh lagi ahli iaitu Nayeon, Jeongyeon, Sana, Jihyo, Mina, Dahyun serta Chaeyoung.
Booking.com

www.kakigosip.com tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami

Powered by Blogger.