Berita Terkini
recent

Akim & stacy belum rasa bulan madu yang sebenar

Kerana komitmen terhadap jadual seni yang begitu padat, pasangan Akim Ahmad dan Stacy belum merasai bulan mahu yang sebenarnya. Stacy yang ditemubual MH memberitahu bahawa meski sebelum ini mereka pernah bercuti di Dubai, namun ia juga atas komitmen kerja.


“Saya tidak mengeluh atau apa. Cuma saya rasa belum ada momen kami berdua yang boleh saya katakan ia sebagai honeymoon. Apa pun, saya sentiasa tanamkan rasa positif dalam diri. Tidak mengapalah, kami tiada masa kerana komitmen kerja dan kerja itu adalah rezeki juga.

"Mujurlah kerana kami masing-masing sudah faham di antara satu sama lain jadi kat rumah pun sudah kami kira honeymoon lah,” seloroh Stacy yang baru sahaja melancarkan jenama wangian mereka sendiri iaitu Obsess for Him & Her di Kuala Lumpur pada 5 Jun lalu.
Booking.com

www.kakigosip.com tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami

Powered by Blogger.